You got all my love, livin' in your own hate
2011-01-09|21:10:04

Hur ska man egentligen vara, räcker det bara att vara sig själv? Utseende är rätt viktigt har jag märkt. Som på krogen te.x. så går man inte på någon man tycker är ful, utan kanske dem som man tycker ser bra ut. Jag strävar inte på att få något "ragg" när jag går ut. För jag vet ändåså att jag inte ser ut som alla andra och det kanske inte många gillar. But hey, that's me! Sånt får man ta, tänker inte sitta och ällta något. Jag vill ha någon, det vill jag. Men jag går inte direkt och letar någon. Utan det får komma när det kommer istället! Och förhoppningsvis nästa gång jag blir kär så vill jag bli det på riktigt och få ett fungerande förhållande. Så därför stressa jag inte fram något, och tycker det är helt onödigt att gå från kille till kille på krogen te.x. för det är inte mitt mål. Mitt mål förtillfället är att jag ska satsa på mig själv först och främst, koncentrera mig på skolan, jobbet och träningen. Man måste trivas med sig själv först för att trivas med någon annan.

Nu ska jag he igång någon film och halvsova lite, fruktansvärt trött idag. Imorgon blir det hårdträning och badning/rakning av hundar och massa plugg. Skola på tisdag, får man säga att man längtar lite? Jag gillar min klass och mina lärare och tycker om att gå dit.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0