It’s times like these you learn to live again, It’s times like these you learn to love again
2011-06-27|01:06:08

Hello again!
Vi börjar från början av vad som hänt denna vecka;
Tisdag beger jag mig ner till stockholm för att sedan på Onsdagen se på Foo Fighters på Stockholms stadion, och jag måste bara säga det, Dave Grohl - du är en sjärna, fytusan vad underbart bra det var. Det är sånt här jag kan leva länge på, underbart. När best of you sattes igång så vart publiken helt galen så efter låten så började alla i publiken att sjunga, vilken känsla. Dave stod bara och gapade och skrattade. Obeskrivlig känsla, ska absolut gå och se dem nästa gång dem anländer till Sverige.
Efter jag kommit hem från huvudstaden åker jag direkt till Andre, för sedan på fredagen bege oss till Armsjön, men hans familj+vänner. Det var riktigt trevligt och mysigt må jag säga, vi åkte vattenskoter, åkte "ring" efter vattenskotern, jag trodde jag skulle dö lite, men ack så roligt det var. Haft en underbar midsommar så att säga!
Jag och världens finaste!
dite

du vet liksom hål i naveln..pappa har redan sagt kanske :D

2011-09-09, 15:22:03
Blogg/Hemsida: http://afroditeedreflo.blogg.se/
filippa

jag tror inte du kommer säga ja men man kan ju alltid hoppas, kan jag typ eeh få lite hjälp med min designe!! vill ha rutor i min meny men jag har kvaddat hela min bloggdesigne den e helt knas nu och jag ångrar mig för jag trodde jag kunde fixa lika snygga rutor som du har, och jag undrade bara om du kunde hjälpa mig med de??!! :DDD du är bara bäääääst då <3

2011-09-13, 16:53:45
Blogg/Hemsida: http://fiippiibambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0