Det snurrar i min skalle
2011-04-15|18:07:24

Saker som sägs som inte är sanna, sårar mig. Saker man får höra, sårar mig. Människor sårar mig. Vad mer ska man behöva göra än att vara sig själv? Det undrar jag verkligen. Ibland så hatar jag denna värld och människorna i den. Ibland känns det som om människor verkligen inte tycker om mig, bara en fasad som dem har. Men så är det inte, hoppas jag. Jag vet i alla fall vilka jag kan lita på. Men jag vill inte känna mig ivägen, att ingen tycker om mig.

I helgen blir det lugna puckar i alla fall, står på ringlistan på jobbet också :) Också är Bea och Dite i stan så ska åka och hänga lite med dem också :) lugn och skön helg, det behöver jag.. Bara blivit knas de senaste gångerna jag varit ute så.

Måste berätta om igår också, Ebba fick ett till anfall, väldigt liknande epelepsi, det är inge kul alls.. Fy, mitt lillhjärta <3 Men på måndag ska hon få komma till veterinären!

Idag fyller Jenna två år, tänk vad tiden går fort! Grattis min fina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0