Run to your mama, 'cause you can't stand the road, you better run and leave us alone
2011-05-31|20:57:13

Seriöst, jag hatar åska, jag hatar åska.. speciellt när det blixtrar också. Tur man har hundarna här annars hade jag nog dött.

Vad har hänt sedan sist?  Har sommarlov nu, det är bra och fick bra betyg, det är sjukt braaaa! Och börjar få ordning på lägenheten också. Dock kommer pappa och hjälper och skruva lite möbler imorgon.. är inte riktigt min grej. 

Jenna håller på och tvätta min fot, är jag smutsig tro? Inväntar big brother ska börja, denna vecka är spännande. Finalveckan ju, hoppas simon vinner annars jävvvlar!

Detta väder är inte bra för mig, blir så känslig och ledsen. GE MIG SOL NU!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0