Det där med att blogga är nog inte riktigt min starka sida
2011-05-13|19:57:38

Det här med att försöka vara aktiv med att blogga är nog inte riktigt min grej.. Glömmer bort hela tiden!

Men trivs som handsken i handen i nya lägenheten, känns sjukt skönt! Slutade mina fyra veckor på sjukhuset idag också, kommer sakna stället, trivdes som fan.. Men kommer bli skönt ändå att komma tillbaka till klassen igen!

Ikväll blire lungt med film och chips och imorgon blir det fest för då spelar Dynasty och harleqeen! :)

Jessica

Sv: Nä jag vet det. Men det suger rätt hårt atm! Men de löser sig i guess. Har hittat 3st nu jag tänkt ringa på så :)

2011-05-19, 18:01:54
Blogg/Hemsida: http://jasshole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0