Used to be so easy to give my heart away. But I found out the hard way, there's a price you have to pay.
2011-02-08|23:26:43

Hej, jag suger på att  blogga, jag vet! Men har så mycket jag koncentrerar mig på, skolan, jobb, träning osv.

Långsam och seg dag måste jag säga, enda vi gjorde på skolan vara att sitta ner och... lyssna! hela dagen lång! Men har lärt mig lite mer i alla fall, som tur är ;) Ledig imorgon, det blir träning på dagen sedan kanske åka och plugga med en klasskompis! Har uppgift som ska vara inne på fredag =)

Och en liten hyllning till Gary Moore måste jag med göra. Han skulle kunna bli utnämnd till en av världens bästa gittarister, man kan väl inget annat än att hålla med! Han var även med i Thin Lizzy, fast det vet nog de flesta!

Vila i frid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0