10 things about me
2011-02-15|16:11:59

1. Jag tycker om att diska, konstigt tänker ni. Men så är det, behöver ni diskhjälp vet ni vem ni ska höra av er till. Haha! Nej så illa är det faktiskt inte...

2. Jag har tvångstankar.. när jag går på gymet t.e.x och går på gåbandet så måste jag gå exakta tider som, 10 minuter osv. Kan inte gå 11, utan måste vara jämna. Samma sak när jag använder vikter!

3. Jag vill egentligen bli djursjukvårdare.

4. Jag en stort intresse för hundar. Som de flesta redan vet, och JA jag gillar att prata om hundar, vem tycker inte om att prata om det de tycker om? dock inte hela tiden ;)

5. Jag är fruktansvärt fixerad av mitt utseende. Det är sjukt jobbigt. Vill bli av med min extrema fixering!

6. Jag har haft min panikångest i över 6 år, och medicineras för det. (inget jag skämms över längre)

7. Jag får ofta tankar om att ingen egentligen tycker om mig.. Fast att jag vet att så är inte läget!

8. Jag avgudar Johnny Depp och har över 40 filmer med honom.

9. Jag är rädd för att bli bortglömd.

10. Jag älskar tatueringar, tycker det är en vacker konst att uttrycka sig i.

frugan

jag tycker om dig jämt, jämt jämt jämt.

jag kommer aldrig glömma bort dig, ALDRIG.

..och jag älskar dig fru!

2011-03-07, 16:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0