You're the pretender what if I say that I'll never surrender?
2010-11-22|21:49:10

MEN FÖR BÖVELEN! VAD ÄR DET HÄR? jag ska inte bli förskyld nu inte, jäkla skit. Man skulle haft whiskey, har hört att det ska vara bra mot bakterier ;) vi kan ju alltid hoppas, fast har inge JD så det var mindre bra..

Helgen, ja! Vad ska jag säga? drog till bella, vi åt mat hon,jag och Jessica, försökte få upp min vinflaska i flera timmar, sedan kom grabsen och fixade det. Drack ännu mera, gick ner på krogen, drack ännu mera, drog på efterfest till klockan 7, åkte till bosvedjan och la mig klockan 8. Sedan vaknade vi klockan 3, mindre bra... men fick min bakis mat av mamma i alla fall. Det som räknas! Men en mycket bra och trevlig kväll i alla fall. Lite för mycket av det goda, men så äree ibland.

Nu ska jag bädda rent i sängen och sedan lägga mig och dö, har ju skola imorgon så vill vara lite piggare i alla fall.
Sedan ljusparty och efter det tvspel maraton med bellman, jag ska spöa henne, mouhaha

och ps. varför tappade jag min röst i lördags? fick viska i slutet av kvällen.. fattar inte, haha!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0