What's the point of doing anything If you'll never notice
2010-11-15|22:00:12

Nyss hemkommen, och missade hollywood fruar, men ska kolla på det på internet strax. Så på tal om det, så kollar jag endast för Maria Montazami är med, för jag verkligen tok älskar denna kvinna, så sjukt härligt och äkta. Man får alltid ett gott skratt när man kollar på henne, och det är underbart.

Och det värsta jag vet, som många i det programet skryter om, och det är pengar. Jag verkligen HATAR folk som skryter om hur mycket pengar de har och hur mycket de gör av med. Vill ni veta hur mycket pengar jag har förtillfället, 8 kr, mycket att skryta om va? Nej, köp vafan ni vill men ni behöver väl för fan inte säga vad allt kostar. Och där är jag tillbaka igen om hur mycket jag hatar detta samhälle, om hur orättvist allt är, det är fel fel fel. Ska det verkligen vara så att vissa får vänta flera månader på att de ska få in sina Akassa pengar eller sin sjukpeng, ska det verkligen vara så? Jag tycker att såna som verkligen badar i pengar ska få byta plats med en sån som, ja.. mig.

Blondinbella, vad säger du? du får leva på mina 8 kr tills slutet på månaden, eller mina 2700 som jag får varje månad. Fast jag tror nog inte hon eller någon i hollywood fruar skulle klara av det. För de är så vana att ha pengar så dem skulle nog inte klara en dag ens. Okej, visst.. Jag skulle inte tacka nej att tjäna flera hundratusen i månaden, men är det rätt egentligen? Vad tycker ni?

Nu har jag tagit upp detta ämne igen. Men jag blev bara tvungen när jag tänkte på hon i hollywooe fruar, Isabell. Det enda hon gör är att prata om pengar... pengar,pengar,pengar.. jag blir tokig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0