Baby is a bad boy with some retro sneakers
2010-11-12|18:46:11

Det är precis såna hära dagar som man skulle behöva någon pojk att mysa med. Men HALLÅ, vart är DU? någonstans borde du finnas, en liten snuff kille. Lite krav har man väl ändå om hur man vill att någon ska vara. Jag och Josse brukar spekulera om att en nörd kanske? En sån där som spelar wow och har mvg i allt och har aldrig druckit, rökt eller haft sex. NADA! Låter som ett kap va? det är kanske en sån jag behöver? Eller så en som är helt tvärtom.. fast, såna har jag redan haft. En nörd måste man väl alltid prova på i livet. Eller en kille som är som mig, eller nej.. fan vad tråkigt! Skulle jag bli less på en gång. Så funkar det inte. MEN hittar ni någon är det bara att hojta till!

Lite bild förslag:

 

 

 

 

 

 



(ps. har nästan börjat förstått innebörden med fotboll, massa snyggingar ju. Nu har jag dött klart idag, mmm-m)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0