Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks. För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
2010-11-25|13:45:41

Sitter och väntar på ett helt jävla kök ska komma hit med stora lastbilen, men börjar fundera om lastbilen har åkt vilse? det kan jag iofs inte vara så svårt eftersom den ska åka från birsta och hit... finns ju bara en väg hit, så vart är vårat kök? hade varit jäkligt roligt om de åkte till någon annan som tog vårat kök istället.

Fast, dem kanske bara har kaffepaus och kommer snart. MEN KOM NU! ska ju åka och shoppa sen juuuuh.. och precis när jag skrev det här så kom dem, så ja nu har vi ett kök som ska upp på måndag!

hoho, nu julklappshoppning och kikar på skor (har lovat märtali att vi skulle shoppa hos henne)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0