I'm turning it around Like a knife in the shell I wanna understand why But I'm hurting myself
2010-11-25|23:39:02

gaaalet sugen på att tatuera mig nu, men förhoppningsvis blir det mycket snart, helst nu, haha! Det gör jävligt ont, det gör det.. Men så lätt värt det (fast det tycker jag inte när jag väl sitter där och ska tatuera mig, haha)

Och skulle inte säga nej till att bli tatuerad av henne (eller se ut som henne för den delen)

 

Nu blir det film sedan sova, och ska jobba imorgon 14-21 så blir en väldigt lung fredag för min del, dock blir det röj på lördag och ska upp och jobba på söndag, dock bara mellan 12-16 så det är lungt, Peace yaaao!

Cissi

Gud vilken fin blogg du har! :)

2010-11-25, 23:55:36
Blogg/Hemsida: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0