I'm so ugly, that's okay 'Cause so are you
2010-11-15|14:23:40

Tjääänare bloggen!

Nyss har jag gjort klart mina uppgiften som ska vara klar tills imorgon. Nu är jag trött, suttit och pluggat sedan 10, är inte van vid sånt. Var så länge sedan man gick i skolan nu (eller okej 1½ år, tillräckligt länge)

Helgen var awsome, bra kväll med min bellman. Det var jäkla drag på avenyn, efter konserten drog vi på nästa krog och träffade lite folk. Jag beslöt mig att ta bussen hem när allt stängde och träffade en skum snubbe där, men det är så det ska vara! hohoo (nej, han fick inte följa med hem, tog nån annan) Och söndagen bestod nästan bara av, sova. Men tog mig upp och begav mig bort till pappa för lite farsdags-mys. Jag tycker om att ha honom nära, det känndes bara jobbigt när han var i Gävle. Men nu är han tillbaka, känns skönt.

Nu ska jag åka till gymmet för ett pass och ikväll har jag ljusparty ute i Timrå så ska packa och förbereda mig för det.

Undra om man ska färga håret tro? kanske ikväll.. eller imorgon!

PEACE OUT YOO!
Bella

Å jag är fortfarande glad att du ville hänga med :) Nu är jag sjuk och klen, men lätt värt det!

2010-11-15, 14:50:06
Blogg/Hemsida: http://bfaalk.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0