I'm givin' it my all, but I'm not the girl you're takin' home
2010-11-08|23:15:12

MEN FÖR BÖVELEN INT SKA JAG BLI SJUK NU INT? min hals gör ont. Blir jag sjuk så börjar jag grina för jag måste TRÄNA! så snuff, blir inte sjuk vad du än gör...

HAHAHHA, har ni sett pensionärsjävlar? såg det nu och kom att jag och Hilda såg när de spelade in en scen i programmet. Förstod inte riktigt vad de höll på med när dem hade rullatorrace, men nu förstår jag! lite kul var det..

Ebba och Jenna rev nyss ner mammas blomma, vem har sagt att småbarn är jobbig, prova skaffa hund vettja.


så blir det om jag blir sjuk, ni vet den känslan. Nu ber alla till Gud
(så om jag inte blir sjuk så då vet jag att be till honom funkar, hoho)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0