Fuck you right back
2010-11-23|18:20:59

MEN VAD ÄR DET JAG HÖR? JÄVLA SKIT UNGAR KAN NI SKAFFA ETT LIV ELLER FÖR BÖVELEN? sluta kasta sten, snö, cyklar.. whatever, vad ni nu än kastar! ÄR DET KUL ELLER? jag ska leta upp er och spöa er och lära er en läxa, ni ska ha spö era skit ungar.. Jag ska fan kasta er på bussen.. eller nej, jag kastar er... någonstans. Så det gör ONT, HA! hur skulle det kännas då? nej men seriöst, ska bussarna sluta gå för ni har tråkigt och är för liten för att åka buss? skaffa en annan hobby för bövelen!!! Typ lek med bilar eller något annat roligt... LEKSAKSBILAR alltså.. och när ni gör sönder saker har ni tänkt på att era jävla föräldrar betalar för det, VÅRAN JÄVLA SKATTEPENGAR ERA JÄVLAR!

ni ska ha spö..
dite

Har bussarna slutat gått för det :| ?

Har dom kastat saker på bussarna ?

Seriöst,föräldrarna borde ha lärt dom det annars får dom ta tid och göra det att man inte ska göra så -.-

2010-11-23, 18:57:43
Blogg/Hemsida: http://afroditeedreflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0