Du lär väl lämna snart och här står jag kvar, för jag blir så dum av dig
2010-11-26|12:50:20

Arbetsförmedligen - you are going down, fast till veckan. Nu är jag arg..INTE KUL, INTE KUL! Så nu åker jag till jobbet istället, fast först bolaget. Måste ha jack tills imorgon.

Och varför får inte jag in något youtube klipp på bloggen för? Någon som kan hjälpa mig?



förihelvetttee lars-oloov!
dite

Jaha,okaj ^^

Föräldrarna borde lära ungdomarna barnen att inte kasta saker eller förstöra-.-



Jo,det går bra med jultidningar :)

Vi har kommit upp så jag kan få en kamera och bea typ 600 kr :p

2010-11-27, 20:07:48
Blogg/Hemsida: http://afroditeedreflo.blogg.se/
dite

Jag vet faktiskt inte,vi har nyss skickat in det och det blev några dagar försenat för att det stog den 22 november i våra papper men på internet/deras hemsida stog det den 28 och vi skickade in det den 28 så nu hoppas jag att vi får det ändå :) !

2010-11-29, 17:06:51
Blogg/Hemsida: http://afroditeedreflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0