Look im as high as the sun shut your mouth boy when will you learn, mama haven't you heard we sold out all over the world
2010-12-11|12:25:19

Jag tror nog att man aldrig kommer förstå varför, varför vissa saker händer i livet. Varför man gör som man gör. Jag kommer aldrig förstå varför. Det är något jag kommer ha med mig hela livet. Fast man kanske inte ska förstå.. Det kommer alltid vara ett stort frågetecken i mitt huvud... något jag kommer leva med.

Ska hoppa in i duschen, skjutsa peter till bosvedjan sedan hem och invänta på att jag börjar praktiken. Fifän vad skönt med en lugn och nykter helg, tror jag behöver det. För nästa helg smäller det, för då fyller jag år!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0