In her heart where the sadness grows, I'd operate with this knife, and cut a big fat giant hole to fill with gold and light
2010-12-16|13:00:24

Ibland är det skönt att bara ha slappa kläder (eftersom alla mina jeans är sjukt stora så går jag sällan i jeans, men dem här gillar jag, slappt och skönt) jag tänker inte köpa nå nya jeans förns jag gått klart ner i vikt, så blir mest tights som sagt. Hoho! Har ingenting att göra tills jag ska hämta mamma vid 3, fick sluta tidigt från praktiken. Och ska dit på måndag igen för en inskolning, och träffa sköterskorna och gå igenom deligering, för ska börja jobba som vikarie, sjukt glad :D Nej.. man kanske ska raka hundarna lite, de är så håriga på nosen..

afrodite

Till Nyår blir det,vi ska nog vara här till jul eftersom att pappa inte har odrnat allting :]



GRATTIS! :d



hade inga pengar på mobilen! :p

2010-12-16, 18:17:50
Blogg/Hemsida: http://afroditeedreflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0