I wanna be a billionaire so fricking bad, buy all of the things I never had
2010-12-08|14:52:14

Jag hatar naiva och patetiska grannar. Nu de här dagarna är de värsta dagarna att ens försöka bråka med mig. Du valde fel jävla dag, fel tid. Jag är allt för känslosam just nu. Och du kan ju ta och lära dig lite om hur man uppfostrar en hund innan du ens öpnnar käften. Står och säger massa skit snack om att mina hundar bits, yeah right! Jag måste vara döv för inte fan hörde jag din hund skrika? Nej dåså, det är du som är rädd inte hon, du förstör din hund när du gör som du gör. Och det spelar ingen roll om man haft hund i flera år. Man kanske har behandlat den fel fast man inte vetat om det. Jag tror nog jag kan liiite mera än dig om hundar!

Nu ska jag strax bege mig till jobbet, är ledig från praktiken idag. Men ska dit imorgon och hela helgen :)

Här har ni en fin låt ni kan lyssna på.

frugan

det gör för ont att lyssna på den låten :/

2010-12-11, 11:19:47
afrodite

Ebba och Jenna,bitas?

Jaha ja -.-

Dom är de snällaste hundarna som finns,HAHAHA,dom bitas,dagens skämt !

2010-12-14, 17:59:41
Blogg/Hemsida: http://afroditeedreflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0