Gimme all your lovin', all your hugs and kisses too, gimme all your lovin', don't let up until we're through
2010-12-27|16:59:25

Nu var det länge sedan, vad ska jag säga? Jo jag jobbar, pluggar och jobbar hela veckan lång. Sedan är det nyår och har inga som helst planer då faktiskt, vi tänkte dra ihop alla på något sätt. Dock vet vi inte vart vi ska vara än, men det löser sig. Right?

Jag vet inte vad jag ska göra, vad jag ska tänka, känna, veta, vara, kunna. Jag kan inte mer än bara vara mig själv, eller hur? och det tänker jag vara. Kan inte göra på något annat sätt heller. Fast ibland vill man räcka till mer än vad man kan.

Nu ska bara maten smälta ner lite mera sedan ska jag åka och träna en stund sedan åka till Sandra och vara med mina fina vänner!

Men en bra vecka, jobbade 7-15 idag och imorgon, 7-16 och samma på torsdag och eventuellt jobb på onsdag med, det känns sjuuukt bra. Få in lite pengar, det kan behövas.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0